سیم تلفن تخت چیست؟

سیم تلفن تخت، دارای روکش هایی از جنس پی وی سی هستند و دارای رنگ طوسی و یا سفید می‌باشند. این کابل‌ها نسبت به دیگر کابل های تلفن دارای انعطاف پذیری بیشتری می‌باشند و معمولا برای فضای داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. تعداد زوج این کابل 2 در 100 زوج است و در قطرهای 0.4، 0.5 و 0.6 میلی متر می‌باشد.

ویژگی کابل تخت :

  • ظرفیت بالا: دارای ظرفیت بالاتری
  • وزن : سبک وزن، انعطاف پذیری بالا
  • صرفه جویی در فضا
  • ویژگی های الکتریکی پایدار: ویژگی های الکتریکی کابل تخت مانند القایی، امیدانس و تاخیر زمانی در کابل ثابت باقی می مانند، زیرا هندسه کابل و فاصله هادی نیز ثابت هستند.
  • کاهش اثر سوئیچینگ: دی الکتریک مداوم در کابل های تخت باعث اثر فیزیکی و اندازه کامل بار الکتریکی می شود که تأخیر زمانی بین سیگنال ها را نیز به حداقل می رساند.
  • مدیریت بهتر: با توجه به توانایی کابل تخت در کاهش تعداد هادی های جداگانه، سازماندهی سیم های زوج به هم تابیده نیز بهتر انجام می شود.
  • سیم تلفن 2 زوج تخت ، سوکت خور
  • جنس و متریال خوب ، ساخت ایران

چگونه می‌توان سیم های تلفن را سوکت زد؟

زمانی که قصد دارید از یک کابل استفاده کنید بهتر است که با نحوه سوکت زدن آن نیز آشنا باشید. سوکت تلفن که برای این کابل استفاده می‌شود دارای یک سری شیشه‌ای شکل است که با rj11 نیز به بازار معرفی شده است. این سوکت دارای 4 پیچ مسی است و در می‌تواند اتصال را به آسانی برای کاربر فراهم کند. پیش از آنکه این کابل را به سوکت متصل کنید باید از آچار سوکت زن و یک سیم چین استفاده نمایید.



برای اطلاعات بیشتر و تهیه عمده و تکی محصولات برقی و الکترونیک با متخصصان ما در تماس باشید:


معرفی فروشگاه آریا الکتریک : 

فروشگاه آریا الکتریک، با برخورداری از مدیران کارآمد و متخصصین متعهد و دلسوز با بیش ازیک دهه فعالیت در عرصه فروش محصولات الکتریکی توانسته است به یک جایگاه خاص و ویژه در سطح کشور دست یابد. بدون شک این مهم هرگز محقق نمی گردید مگر با نگاه و رویکرد برند به ایجاد یک تعامل سازنده با تمام ذینفعان خود از جمله کارمندان، تامین کنندگان، شبکه فروش و مصرف کننده نهایی که هر یک نقش موثری در این رشد و توسعه داشته اند.

با ما در تماس باشید: 09217646264  // 02166341592

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد