سیم تلفن سوکتی

سیم تلفن سوکتی، ابزاری حیاتی در شبکه‌های تلفن ثابت است که ارتباط بین تلفن و شبکه را فراهم می‌کند. این سیم دارای چهار رشته است که به جفت‌هایی تقسیم شده و برای انتقال صدا و اطلاعات استفاده می‌شود. هر سیم دارای سوکتی است که تلفن به آن وصل می‌شود و استفاده از استانداردهایی مانند RJ11 و RJ45 در سراسر جهان رایج است.

گروه آریا الکتریک با افتخار توانسته سیم سوکت دار تلفن را در متراژ های 2، 5 و 10 متر بدون قطعی و نویز تولید کند. سیم تلفن سوکت دار برای دستگاه های کارتخوان، تلفن و مودم ها کاربردی می باشد؛ ما توانسته ایم این محصول را با کیفیت تضمینی عرضه کنیم.

قیمت سیم تلفن سوکتی :

کیفیت این محصول، متراژ و نوع بسته بندی کارتنی در قیمت گذاری آن تاثیر دارد. از آنجا این محصول تولید آریا الکتریک می باشد عرضه آن با قیمت منصفانه و بصرفه می باشد.



برای اطلاعات بیشتر و تهیه عمده و تکی محصولات برقی و الکترونیک با متخصصان ما در تماس باشید:


معرفی فروشگاه آریا الکتریک : 

فروشگاه آریا الکتریک، با برخورداری از مدیران کارآمد و متخصصین متعهد و دلسوز با بیش ازیک دهه فعالیت در عرصه فروش محصولات الکتریکی توانسته است به یک جایگاه خاص و ویژه در سطح کشور دست یابد. بدون شک این مهم هرگز محقق نمی گردید مگر با نگاه و رویکرد برند به ایجاد یک تعامل سازنده با تمام ذینفعان خود از جمله کارمندان، تامین کنندگان، شبکه فروش و مصرف کننده نهایی که هر یک نقش موثری در این رشد و توسعه داشته اند.


با ما در تماس باشید: 09217646264  // 02166341592 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد